Het grote avontuur - Reisverslagen van Kirsten Dame - WaarBenJij.nu Het grote avontuur - Reisverslagen van Kirsten Dame - WaarBenJij.nu

Het grote avontuur

Op 17 november 2015 begint mijn allereerste backpack avontuur in Australië en Zuid-oost Azië. In zeven maanden tijd ga ik ervaren hoe het leven is als backpacker en solo reiziger. Dit avontuur zal mij op de mooiste plekken brengen van Australië, Indonesië, Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja. Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik volledige vrijheid zal ervaren, het is ontzettend spannend, maar ik kan bijna niet wachten.

Tijdens mijn reis zal ik proberen zo veel mogelijk ervaringen te delen via deze blog :)

Groetjes,

Kirsten

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2016

De zusters Dame in Tokyo

21 April 2016

De wonderen van Cambodja

27 Maart 2016

Heet als de zon is Saigon!

06 Maart 2016

Bergen, boten en brommers.... heel veel brommers!

19 Februari 2016

Laos! of toch klein Frankrijk?
Kirsten

Mijn droom: alle uithoeken van de wereld ontdekken :)

Actief sinds 19 Okt. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5067

Voorgaande reizen:

17 November 2015 - 17 Juni 2016

Het grote avontuur

Landen bezocht: