Nog één nachtje slapen! - Reisverslag uit Delfgauw, Nederland van Kirsten Dame - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen! - Reisverslag uit Delfgauw, Nederland van Kirsten Dame - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen!

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

16 November 2015 | Nederland, Delfgauw

Hallo allemaal,

De afgelopen weken is gebleken dat er toch wel een aantal mensen nieuwsgierig zijn naar mijn avonturen die ik hopelijk de aankomende maanden ga beleven. Vandaar dat ik mijn blogje heb gestart en uiteraard kan ik hierdoor zelf ook onthouden wat ik allemaal heb ondernomen.

De afgelopen twee dagen zijn de zenuwen toch wel op komen borrelen. Zou ik alles kunnen vinden alleen, heb ik leuke kamergenoten, geen vervelende vliegtuigburen en ga zo maar door. Ik zal het maar allemaal over mij heen laten komen en precies dát is waar ik ook ontzettend naar uitkijk. Ik kan zeven maanden lang doen wat is wil en wanneer ik dat wil!

De afgelopen week heb ik al veel afscheidsmomentjes gehad en morgen zal het laatste stukje plaatsvinden op Schiphol. Dan heb ik na jaren mijn eigen Hello/Goodbye momentje :)

Ik heb ondanks de spanning heel veel zin in dit avontuur en vind het hartstikke leuk dat jullie mij willen volgen. Het is zo onwerkelijk, maar mijn volgende blog zal gewoon worden geschreven vanuit Australië!

Liefs,

Kirsten

  • 16 November 2015 - 20:53

    Jeannette Hartman:

    Spannend hoor morgen is het zover. Goede reis en we hopen snel weer van je te horen.

  • 16 November 2015 - 21:04

    Sigrid:

    Heel veel geluk, plezier en heel veel moois toegewenst!!

  • 16 November 2015 - 21:09

    Ingeborgh:

    Heel veel plezier de komende maanden en ik ga je zeker volgen, leuk hoor

  • 16 November 2015 - 22:18

    A. Van Oosten:

    lieve schat en dan is het zover... jij gaat op reis..... ik wens jou heel veel goeds onderweg , ik wens jou ,prachtige fotoos , ik wens jou alle liefs onderweg , maar vooral wens ik dat je weer behouden thuiskomt. ik zal veel aan je denken . denk jij ook af en toe aan ons ??? vooral als je een kangeroe ziet lopen??? dag lieverd , geniet vooral.dag dag en een kus op jou voorhoofd , omasam




  • 16 November 2015 - 23:00

    Barbara Zonneveld:

    Bon voyage!

  • 17 November 2015 - 00:32

    Sylvia Hartman:

    Het is bijna zover.......je gaat een onvergetelijke avontuur/reis maken.Heel veel plezier de komende maanden en een hele goede reis !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Mijn droom: alle uithoeken van de wereld ontdekken :)

Actief sinds 19 Okt. 2015
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 5047

Voorgaande reizen:

17 November 2015 - 17 Juni 2016

Het grote avontuur

Landen bezocht: